Újjé


 Újjélag elkezdődött hát a 2014.év. Beleszagolva a levegőbe derűs lesz....Sokat a süt majd a nap ami fenn lesz az égen, a föld meg alant. Rózsaszín kismalacok csordulnak ki a csuprok száján, aminek semmi értelme így január 6.-án.
 Hiába is kérdezitek tőlem, hogy milyen év lesz, mert én sem tudom, pedig már sokszor gondolkodtam rajta.
…Nem növök még öt centit, se hosszában se keresztbe …de tovább erősödnek majd a karizmaim a sok korongolástól és szélesebb lesz a vállam, a gyúrástól…. nem szerepelek a tévében, az újságokban…   nem járom be és nem fedezem fel….
nem nyerem meg és nem szárnyalom túl és nem döntöm meg….
nem mentem meg…
nem győzöm le és nem szabadítom fel és nem kiáltom ki….

De átélhetem,  megírhatom sőt akár megzenésíthetem majd.... újjé!
(Janikovszky Éva után szabadon)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...zsebemben virágszirmok ...