2014. december 9.

Tündér-Kék


Régi és új kerámiák, kékben!
Bemutató termemben (tágas előszobában, ami télikert és raktár is egyben, amúgy "boltként" adóztam utána).(?...) körülnézve láttam mennyi kékem  is van... a barcasági edények, mint tanulmány, a tatai edényeken is ... aztán a hős korszak, amikor konkrétan kék és pöttyös, aztán kék kocekás és hasonlók voltak a mindennaposak a korongon, akkor még a nagy manufaktúrában.
Ősszel megrendelések híján játszottam az agyaggal,, flow lengte be a műhelyt, így születtek a párnavirágok, a tündérek és egyebek. 
Előkerestem régi rajzaim, szenesek, grafitok, krokik miegymás.... már abban a korban vagyok, hogy nem szégyenlem őket, jó újra elővenni őket. Ezekből is új alkotás született a nagy tündérkedés közepette!

Hangulatot szeretnék adni az ünnepekhez ezzel a kiállítással, jó volna érzékeltetni, mennyi jóság, finomság, vehet minket körbe ha odafigyelünk a körülöttünk lévő világra. Nem is a kerámiákról szól, hanem az együtt eltöltött időről, a meghitt beszélgetésekről, teák illatáról, finom mindent rezegtető zenéről,,. szárnyalásról....

Légy ma gyerek és játssz megint velem!
Játsszuk azt, hogy félünk megint...
Játsszuk azt, hogy játszunk megint

Játsszuk újra el, hogy semmiről sem tudunk
Tegyünk újra úgy, hogy semmiről sem tudunk
Mások játszanak, s mi lessük függöny mögül
Míg a régi régi tangó hegedül
Játsszuk ma újra el, hogy mindenki másról beszél
Egy néhány hír foszlányt hoz fülünkbe a szél....
........
Emlékezz, ahogy én emlékezek
Cseh Tamás: Tangó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...